Sunday, December 20, 2009

Bismillah...

Alhamdullilah...segala puji bagi Allah S.W.T,Pencipta Seluruh Alam..
hari ni aku still bernafas,menghirup udara pagi..walau dada ku sedikit sakit..dah 2 bulan sakit..seolah something menekan dada dibahagian jantung ku..


hurm..hari ni dah 21hb Dec 2009..7 hari lagi menjelang hari ulang tahun ku yg ke 24..hehe..apa yg dah aku lalui selama 24 tahun tu...mcm2..walaupun rutin nya agak sama..


tiba-tiba rasa nak create satu ruangan utk aku luahkan segala apa yg aku nak luah..tulis jer..hurmm
apa yg aku nak cari dalam hidup???
buat masa ni ..aku rasa statik jer...aku mahukan drastik..
sesuatu  yg boleh aku rasakan impact dalam hidup...
kejayaan...aper yg boleh aku kecap...


Ya Allah...tunjukkan lah aku jalan ...jalan yang membawa aku sebagai insan yg berjaya diatas dunia Mu..Dunia dan Akhirat...Amin...

1 comments:

sHaHrizan said...

:)

Post a Comment